this was something special

shit vad bortglömd bloggen har blivit..
mycket har hänt, men för lite tid för att skriva.
Så drar ihop en bildsammanfattning på den senaste veckan!

vi har stekt i solen


fick släktbesök en helg, mina fina kusiner!


lovebirds.


Sen kom slaget! Fyrisskolan vs Rosendal.
fyris sumpa de tyvärr, men hade med sig en mäktig hejarklack på 1000 pers.








vi har stekt lite mer i solen!
här i väntan på smygpremiären av sex and the city 2.


& så lite altanmys hos ditte
robin, robin, robin & robin. helt enkelt robincrew.








Nu ska jag glida vidare till Sofia!
så fort det slutar regna..

Kommentarer
Postat av: sophia

ja jag va ju inte med då iaf. varken när ni väntade på sex and the city eller igår...

2010-05-29 @ 21:48:47
Postat av: mica

du är ju inte med på nån bild, vad ska jag göra?

rita ihop en i paint eller?

2010-05-30 @ 16:07:06
URL: http://dueettfuckface.blogg.se/
Postat av: sophia

haha jag skojade ju bara me dig bebisen =) fast de finns ju andra bilder. men jag kan s rita en i pain om du lovar att lägga upp den hahah <3

2010-05-30 @ 20:37:51
Postat av: Anonym

haha promise! <3

2010-05-31 @ 12:17:07
Postat av: Annie

Hahahahah, härlig bild på Jennie och mig ;D

2010-06-07 @ 12:34:47
URL: http://aaaannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0