strax 18

Bara timmar kvar till "the big day".
I morgon kommer tjejorna över på middag och firar.
kalasmysigt.
Skulle haft partaj på lördag med släkt osv, men mormor ramla i duschen och hamna på sjukan..
:/  

Vår prins har sett "världen" för första gången också!
med världen menar jag min baksida.
Måste bara slänga upp några bilder från det.

kom igen då mamma!


hallå jag når inte ner ju ..


who are those guys?


man kan inte få nog av den här grabben asså..
men de här kan ju inte bli nån nördhästblogg, så de får räcka med bebis nu!

& för att väga upp den här nördsvackan så blir det krogen på onsdag!
traffick-light tema. tyvärr är jag den enda gröna utav oss.
eller vadå tyvärr? då är ju alla boys mina! moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0