JA MÅ HAN LEVA

& ett fåtal bilder från överraskningskalaset i lördags!
det var en himla trevlig kväll med jävligt mycket olika människor.
Slutade på Burger King, eller nej på pitchers(?) eller vad stället nu hette.
Nån liten B-pub i en gränd, men så får de bli när alla inte är 18.
Fast jag menar, perfekt ändå. Bara man är med rätt folk.
dvs mitt folk. I love you guys.
Vill ba säga det tusen gånger om.
Love love love love love love love you guys.
hehe

He got no clue om vad som ska hända..


Efter att vi skrikit, sjungit och kastat ballonger var det dags att
krama & pussa på alla som kommit för att gratulera!


... sen kom tårtan!


han drinkade sig också full för första gången på ett halvår och fick för sig att slita sönder mina kläder så att han lättare kunde sälja mig till gubbarna på BK,  du är allt bra cpskadad du! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0