800 grader (8) .. känns det som, känns det som.

jävligt sjuk tjej drar till jobbet (y)
kan det här bara gå över? har inte riktigt tid att spendera dagarna i sängen..

 fetgilla!


& på tal om ingenting så firar helal & Aleksander sin 1 årsdag i morgon!
Fan tiden har gått så galet fort, känns som att det var igår när vi satt där på bryggan och han kom fram för att hälsa och helal bara stammade fram något kefft till svar, fjärilarna i magen var lite i vägen baby.
Eller när han kom till Enköping för att umgås med oss och precis ALLT som kan gå åt helvete gick åt helvete. Tror inte någon av oss trodde att det skulle end up like this at that point. Men belive me, jag älskar att det blev så.
jag älskar er båda och jag älskar att se hur lyckliga ni gör varandra! Grattis på årsdagen lovebirds.


Fan just ja, jobbet!
tjingis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh min älskade pingla!

fyfan vad fin du äääär mitt hjärta. du är alltid den som så lätt får mig att gråta, fan för dig baby. jag älskar dig till döden!

2010-05-15 @ 11:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0