you better shape ut!

Nu har det gått över gränsen!
jag behöver verkligen shoppa, inte för att jag "vill ha" utan jag behöver verkligen..

Varje morgon skruvar jag av locket på min foundation och skrapar ut de sista..
min mascaraborste doppar jag i lite vatten för att få ut de sista i tuben
mellan benen på alla mina leggins är det stora hål
det mesta jag har på mig är lånat
jag går fortfarande omkring med min michelin-jacka som är gjord för -20
mina skor läcker för att dom är så trasiga, ja de flesta iaf.
and so on..

så idag tänker jag göra något åt saken!
ja om mamma fattar hur illa detta faktiskt är och ger mig mer än typ 500kr.

/ trashig tjej.

Kommentarer
Postat av: helal

ABO VILKEN FLIPPAD BLOGG! seriöst, den är fett mäktig

2010-03-22 @ 20:09:28
URL: http://device.blogg.se/
Postat av: majk

you think? :DDD

fanny is good, ska vi bli seriösa o sånt nu?

2010-03-22 @ 22:07:29
URL: http://dueettfuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0