wait your turn

Bokrecension 1 klar! one more to go..
Man borde verkligen, verkligen inte skjuta upp alla uppgifter till sista dagen.

Igår var en bra dag!
började med att jag kom försent till praktiken, som vanligt, somnade 2 gånger på bordet tills hon till slut skickade hem mig..
och från och med där böjar det bra.
hade planer på att träffa this dude ju, so i did.
And he's awesome!
Och nu ligger jag här i pojkens tröja och den luktar så himla mosigt så jag blivit helt förvirrad och gett upp att plugga.

imorgon fyller min vackra sessa 18 år!
känns som att de blir tårta till middag för andra gången denna vecka.

Grattis min älskade


Kommentarer
Postat av: artonåringen

så där ser inte sessor ut! men nog fan är jag 18 nu :D och tack igen älskade, u rock my world <3

2010-03-07 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0