västerås

allas våran Aladdin !
som inte har ett skit med resten av inlägget att göra.
tyckte bara han va söt ...



Nu har jag lyckats vänt på dygnet, igen!
tur att de är lov på G.

har annars en grym vecka på schemat;
bröllop
maskerad
helal helal helal
ledighet
& paro (!)

Från och med torsdag är jag ensam med huset också,
mamma och håkan drar en sväng till norrland.

För övrigt hade jag och Sofia en händelserik & sömnlös natt i västerås,
awesome med lite nya människor, not awesome att jobba kl 10 i morse.  
Men det blev gjort och sen dess har jag sussat.
Så nu är jag nyvaken och pigg lagom till att alla andra ska gå och lägga sig.
tur att jag är ledig i morgon i alla fall.


Kommentarer
Postat av: helaliehoe

OMG MASKERADEN ÄR I HELGEN! panik..

2010-03-29 @ 02:03:22
URL: http://device.blogg.se/
Postat av: helaliehoe

förresten, så längtar jag jääääääääääääääääääääääätte mycket till i helgen :$

2010-03-29 @ 02:05:25
URL: http://device.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0