torsdag = i morgon är det fredag

Har precis knåpat ihop en bokrecension och mailat iväg, dock en vecka försenad.
Men bättre sent än aldrig.. typ.
Borde fortsätta plugga till provet imorgon men har inte riktigt orken.

Igår jobbade jag som sagt, eller helt ärligt jag gymmade en timme, diskade 10 glas och fick 200 kr för det.
awesome!

Hade min favoritkund på besök i skolan idag också, slingade och klippte håret gjorde vi.
Fick dricks på 120pix!
Har även hunnit spendera minst en halvtimme i skokloster, bålsta, enköping och uppsala idag. Grymt mycket bussresor, säkert 4 timmar sammanlagt.. Jävla Jani och lura iväg mig till världens ände! Men där spenderade jag i alla fall natten med en ständigt skrikande hund och en förkyld snubbe som aldrig ville sova.

snubben himself.
alltid lika dräggig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0