I wan't you so bad, It's my only wish!

Har världens gosigaste Siri här i sängen med mig!
Så himla lycklig att jag fick över en tjej till Enköping igen.
Gårdagen spenderades på ett kebabhak med massa skvaller för att sen hooka upp lite popcorn och se Percy Jacksson. Filmen var ju inte mycket att hurra över men sällskapet kunde inte varit bättre! :)

Siri pallade inte riktigt Enköping-trycket utan somnade klockan 11..
medan jag låg vaken till kl 2 och funderade ut vad jag skulle ha på mig på maskeraden om 2 veckor.
Än så länge, 0 ideér..

Nu ska vi äta frukost och fortsätta mysa.


senast vi var på maskerad!
småtjejorna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag är en tjej som brukar läsa din blogg några gånger i veckan. Älskar hur du skriver, det är roande och lättsamt :D perfekt för en blogg. Tycker du ska satsa på en offentlig nu när du fått grym design också.



Hejsvejs

2010-03-21 @ 22:43:33
Postat av: siraien

JAAAA HEJ MIICA! Det var superdupermosigt att vara hos dig igen :) jag gillare. måste se klart "the ugly truth" också, så jag lär ju sitta på 804an om inte ett allt för långt tag igen :D hihi. Love you man <3

2010-03-21 @ 22:47:06
Postat av: Anonym

siri..

2010-03-21 @ 22:48:11
Postat av: Majki on the bajki for you

HIHI älsklingen! du är så himla välkommen när du vill :D nästa gång kanske du orkar vara vaken till längre än elva också ..

2010-03-21 @ 22:49:13
URL: http://dueettfuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0