500 kr senare

Precis som väntat hängde hon inte riktigt med i svängarna, så 500 pix blev de!
och nu är dom borta, har hämtat ut mina nya p-piller/acne-medicin!
ääääntligen ska jag få tillbaka den fina hyn jag en gång hade.

De resterande mynten gick åt på ett par asballa leggings, ett svinsexigt halsband och 3 ringar.
nu är döskalle ringen min till slut. me love <3
Lagt undan 4 par skor som ska köpas i morgon också hihi.
& inte nog med det, på lördag åker jag & mams till sthlm för att shoppa massa mer.
Sen är det bara sminkväskan som behöver utfyllnad, löning på torsdag räddar mig.

Nog om det!
tänkte sussa en stund så jag orkar ta mig upp i morgon.
Tjingis så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0