underbara söndag

Blev som sagt väckt redan klockan halv 8 i morse av att telefonen ringde..
Offe: MICA! vi har hittat platsernas plats. du måste måste måste komma hit nu.
pet..
Så grabbarna kom till mig i stället, men på ett villkor att jag mötte dom på vägen.
Var alltså bara att slänga sig på hojjen. Mötte upp två slitna puckon som festat sen vi lämnade dom på lördagkvällen. Traskade alla 5 kilometer hem till mig för att spendera dagen på min gräsmatta.
Det har bjudits på fotboll i alla dess former, kubb, badminton, boule, beachboll, plockepinn och en hel jävla del SOL!

sönderbrända och jävligt slitna efter dagen skildes vi åt.
Bror min fyllde 20 år idag så kvällen har spenderats på vita elefanten.
underbart god mat med bästa bror och mamma.

& nu väntar sängen efter en jävligt sömnlös men jävligt underbar helg!
Siri, jag älskar att du var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0