Slam bam baby!

Hade en helt underbar kväll & natt, gav inte upp för än kl 7 i morse.
kvällen spenderades på dansgolvet med hela uppsala -garnisonen.. lumpenpojkar alltså! haha.

Var uppe redan klockan 1 idag och har sen dess irrat omkring som en höna för att samla in mina grejer som jag glömt runtom hela uppsala län.. En sväng förbi Tobbe på det & nu har jag landat i Sofias säng efter en middag tillsammans med hennes familj.

& snart drar vi vidare till mig för att snickra ihop mitt rum.
Det kommer bli så himla fint!

just nu. oduschad & fortfarande "krogig"



Kommentarer
Postat av: Siri Beatrice Eleonora Håkansdotter Fogelfors?

nej är det sant!? (uppsalas lumpengrabbar alltså) fan va kuuul, nu får du allt berätta vilka du lärde känna, för de har jag också stiftat bekantskap med serrusattpatt! :D hihoo

2010-06-17 @ 23:17:40
Postat av: Mica

Ja men vet du va siri!

Jullanpullan och jag stötte på varandra och jag blev presenterad som siris bästa vän då. Så han var en av dina!

sen var de en hel hög jag absolut inte minns namnet på också..

2010-06-18 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0