lördag

Gårdagen spenderades som sagt på "kulturer i möte" med Aleksander, helal & siri.
tyvärr skitäcklig mat, men grym musik!


Efter att andra generationen spelat så hela skolparken gungade drog vi vidare och mötte christoffer, Jocke & Linus för lite parkhäng. Drog sen vidare till mitt jobb, tjejorna hjälpte mig så var klar på bara en halvtimme. & med en timme kvar att födriva tog vi bakvägen in på joar! dansade loss en stund och sedan var det dags för hemgång.
Fick med mig Siri hem, totaldeckade båda två efter en lång dag.. men medans siri spenderade halva dagen i sängen var jag uppe redan halv 8.. Tell you bout that later !


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå hur fixar du lockarna i håret?!

2010-06-10 @ 10:36:45
Postat av: mica

de är naturliga lockar ;)

men när håret inte vill, då blir det locktång!

2010-06-10 @ 15:37:07
URL: http://dueettfuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0