2½ månads frihet

Idag är dagen vi alla väntat på sen 19 augusti förra året..
Det är första dagen på ett efterlängtat sommarlov! 
men jag undrar om det ens är möjligt att få en lika underbar sommar som den förra.
Ungern, Peace&Love, Öland, Reggaefestivalen, Storsjöyran osv. Det blir svårt att toppa! 
 
Hur som helst är det dags att fira! första dagen på vårt sista sommarlov någonsin.
Får se vad kvällen bjuder på.

Under dagen har jag i alla fall hunnit med en hel del:
klippt både Bamse & gräsmattan, städat hela köket + en långpromenad i skogen. 
& nu tänkte jag kolla vad Fia har för sig, har nämligen planer på att klippa både henne, hennes syster & hennes mamma.

en before-bild på mina offer

om jag inte glömmer (fast det kommer jag att göra), så kommer det en efter-bild också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0