spårade nätter

Underbart slut på lovet!
En natt hos Hussein bara de närmsta.
sönderslagen efter mma matcher, nytatuerad Aleks osv!
skitrolig natt.

Btw,
"shit va 14 år de här är" är ett uttryck vi börjat använda allt för ofta när vi gör saker/säger saker, folk börjar påpeka att vi går neråt i utvecklingen i stället för framåt.
stämmer! Därför har vi  bestämt oss för att vara just 14 år fram tills att vi är 18.
vilket bara är ungefär 20 veckor kvar , YES YES YES. cigg på ica here I come!


Hade tänkt göra en sån där " mitt år på bild " också men jag har ärligt ingen aning om vad som hände vilken månad, vart bilderna ligger plus allt som inte är fångat på bild som skulle bli utelämnat. Så minnena får stanna i mitt huvud i stället!


sms - roulette nyårsafton


familja


mina bästa vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0