brudar brudar brudar alla gillar brudar

jag blev ändå sugen på att göra den där bild uppdateringen!
så en liten får de bli iaf





vi spenderade en helg i norreda!

en underbar middag i sthlm med siri och helal + familj.



jag och baby spenderade kvällarna på filmstaden, här på 2012



vi drog ett varv med "pulkan", gick si sådär alltså, men kul hade vi!



jag och helal tittade på robin bengtsson, hihi!



vi fick nog av skolan och drog till eskilstuna för att sedan dra vidare till sthlm över en natt!
var ungefär så här fula hela vägen runt..



de blev en hel del såna här hemmakvällar i Helals säng pga kylan. Vi är inte gjorda för minusgrader



sen insåg att vi att man behöver inte gå ut för att festa, vi tar hit alla i stället! här i väntan på party i helals kök, otippat att de skulle bli så kul som de blev.



jag och sofia bokstavligen talade rensade mitt hus på pengar, 200 kr ! = bra kväll & pengarna borta.

vi drog en kräftskiva hos siri, (jag tycker inte om kräftor efter denna kväll)



under en period lyckades vi komma in på ett flertal krogar också, här på framfickan/salt!



först första gången fick jag hem alla brudar samtidigt! här nöjda och belåtna i min säng efter en utekväll.



vi tittade på step-up .. de slutade såhär.



en kväll med sms-roulette, första gången för mig! awii vad roligt detta var.



the accident, som egentligen bara ledde till något underbart!



helal tog med mig på kurdbröllop, jag blev "kär" eller sinnesförvirrad utav en viss man måste jag faktiskt kalla honom, synd att han bodde i tyskland! men vi träffades så länge han var kvar i sverige iallafall. ett <3 på han.



det här gänget spenderade 10 dagar i Ungern tillsammans, sol, bad & party!



Siri tog med oss till sitt sommarställe på Öland där vi spenderade ett antal dagar. Synd att inte vädret var på vår sida dock ..



8 dagar på Peace&love har gett oss underbara minnen! vårt hem dag 8. comeback i år!



jag och Sofia åkte på Reggaefestivalen och hade 3 skitroliga dygn.



vi träffade skumma människor på skumma fester, men vi hade roligt iallafall!



vi firade jens 18årsdag med en fet maskerad.



en toppen-valborg!  tyvärr utan helal som låg hemma i halsfluss.


Hur som helst har jag haft ett helt underbart år tack vare många människor och tack vare en hel rad andra händelser och underbara minnen som vi inte lyckats fånga på bild! Detta eviga festande, dessa långa nätter av prat och skratt, dessa underbara dagar, veckor och månader helt enkelt! Jag blir så himla lycklig av er tjejer och killar som fyller mina dagar med glädje! Tack för ett underbart 2009, nu satsar vi på att 2010 blir minst lika bra!


Kommentarer
Postat av: helal

åh jössenamn, trodde inte ditt lilla "bildspel" skulle få mig gråta men fyfan vilken bölpöl. jag är så lycklig så det är gal1! OCH DU ÄR SÅ JÄVLA BRA MANNEN faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad bra bra bar bra

2010-01-11 @ 00:46:16
URL: http://device.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är så jävla lycklig över hur du tänkte när du vale gymnasie! jag har aldrig haft bättre vänner. åh! du är grym grym grym :)) jag längtar så äckligt mycket till att detta år ska ta fart! och att jag just har ER med mig. så underbara tjejor, nästan så man kanske drömmer allt! GOD! HOW I LOVE YOU <3

2010-01-11 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0