take a bow

FAN
jag hatar när jag glömmer att skriva här, need this to remember.

Förra helgen var vi i Tullinge i alla fall, kanonerskväll!
eller var de .. sådärja, redan glömt haha.

Veckan rullade på som vanligt förutom att min andra halva åkte till Serbien!
aaah mitt hjärta krampar efter dig, inte en dag utan.. <3

Spenderade 2 dagar med Adde&Tobbe i stället för skolan också
& sen blev det fredag, åkte till märsta och J. Skitmysig kväll/natt.

Och då har vi kommit fram till nu!
Lördagkvällen, som jag tänker spendera i min säng..
Har inte sovit överhuvudtaget så feel like I need that.



Soulie, kom hem då



Kommentarer
Postat av: helachlen

åh önskar jag var precis där, precis där jag är på bilden just nu

2010-02-07 @ 00:10:17
URL: http://device.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0