tidsfördriv

Fan jag klarar verkligen inte av att sitta vid datorn en längre tid..
När jag var yngre kunde jag spendera säkert 10 timmar i sträck utan att ens bli uttråkad.

fick i alla fall 15 min att glida förbi och nu är väntan över, mamma är här!

Hur bor du: villa på landet med mamma & lägenhet i stan med pappa.
Brukar du komma i tid: beror på vart jag ska
Hur lång är du: 176
Kan du laga mat: jag är fett grym på grytor & såser! 
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar till frisör på Fyrisskolan
Har du någon fobi: duvor!
Hade du en bra kväll igår: precis som vilken hemmakväll som helst.
Vilket är ditt senaste inköp: cigg
Din favoritdryck på morgonen: stort glas iskall obbe!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mammas jackficka ;)
Har du sovit i din egen säng inatt: I sure did
Vad hade du sönder senast: mitt halsband
Vem snackade du med senast: pappa
Varm favoritdricka: varm oboy!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskall mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: vitt vin med sprite.
När gjorde du senast något riktigt dumt: beror på vad som klassas som "riktigt dumt".. men frågar vi mamma så var de väl tatueringen i tisdags och frågar vi mina vänner så var det förra helgen.
Saknar du någon just nu: har alla jag behöver
Vad ska man göra för att få dig irriterad: easy one!
Något jag stör mig på: människor.
Intressen: mina vänner
senaste person du kramade: Helal
Senaste person du ringde: Lucas
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: någon gång ja, men inte på många år.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ohja! bara 19 dagar kvar.
Har rakat dina ben någon gång: ett antal gånger ja.
Är du sugen på något nu: coladöskallar!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: oftast 0, på praktiken 10.
Använder du hudkräm: sällan
Micro-pop eller poppa själv: micropop I think.
Brukar du baka: oerhört sällan. Dags snart fan.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nästan, en liten detalj som saknas bara.
Vilken låt lyssnade du senast på: shake it - elephant man
Har någon annan sovit i din säng inatt: Bamse joinade en stund.
Vad tycker du är äckligt: fisk..

Kommentarer
Postat av: fanny

"Något jag stör mig på: människor." hahaha, jobbigt läge fan!

2010-04-22 @ 20:54:57
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: siraien

hahah, älskar dig mannen!

2010-04-22 @ 22:04:45
Postat av: bels

pratade nyss om coladöskallar.... Kan bli en tripp till luthagenslivs imorgon känner jag

2010-04-22 @ 22:14:57
URL: http://isabellaja.blogg.se/
Postat av: helal

sjukt att jag satte mig och läste igenom allt fast jag var fett upptagen, jaja. värt!

2010-04-23 @ 01:34:41
URL: http://device.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0