smågodis

Det var trögt att ta sig upp till jobbet i morse när tjejerna sussade så sött bredvid mig,
men a man's got to do what a man's got to do liksom.
Blev en cykeltur hem på det = dagens motion, Check!

När jag kom hem satt Tessan i min soffa och väntade på mig, har nämligen klippt av henne håret nu! eller 10 cm utav det i alla fall, blev bra jävla tjusigt!

Jag och helal har spenderat den senaste timmen med hästarna, klappat och mosat! helal är kär.
Stackars siri med sin allergi fick leka med datan under tiden.
men hon bangar ju aldrig på att komma ut och posa lite i alla fall !






fan ni är så jävla bra! blir så himla lycklig av att ha er här.
nu ska vi käka chicken bits & makaroner.
Heypa : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0