OH SNAP

sorry datan, men du får pet när det händer annat!
men nu är jag här igen.

Helal har blivit blond, eller för tillfället lite småorange.. Hade kunnat visat om det inte var den lilla detaljen att jag glömde sladden i knifetown.. anywho tiden räckte inte till mer än orange i tisdags, så det ska fixas first thing in the morning. hon kommer blir snygging, igen.

var på ännu en sån där danshow igår + att jag införskaffat 2 banalt sexiga tröjor!
men som sagt, den där jävla sladden..

och i stället för något relevant tänker jag lägga upp en bild när jag gäspar från 2008.
Bara för att understryka att jag är trött.


I guess thats it for now..


Kommentarer
Postat av: fanny

haha underbar bild

2010-04-29 @ 19:09:48
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0