"mitt favoritämne är geografi" du är dunder snorunge

Jag har sagt de förut men jag säger det igen.
jag älskar 804;an. (min buss)
Idag skaffade jag mig en ny bästis.
En grabb på 14 år som började snacka med mig, och bussen tar ju ändå en timme så vi hann liksom  snacka en del. jag är kär. Jävla underbara barn.  

Annars, ännu mera sol!  jag älskar vår & värme. Vill verkligen inte göra någonting annat än att äta glass och chilla med brudarna, men idiot som jag är så tar jag bussen hem. Så nu sitter jag här och småruttnar lite..
men ska röra mig ut i solen och hooka upp med några grabbar tänkte jag!
( oroa er inte brudar, inte dom )

TJINGIS


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du! Jag ska säga dig en sak Micus. Nämligen att jag följer din blogg med bloglovin, så jag läser ALLT. Men helt rätt, att minnas vilket inlägg jag kommenterade - det blir för mycket för skallen. Så finfint att du svarar "direkt" till mig! ;)



och jaa, vad är grejen? jag har sett för mycket film när alla ALLTID bli påkommna i de mest pinsamma ögonblick. Du vet sånt som aldrig händer på riktigt. Ja, om det nån gång händer så klart fan det händer mig. Det är så jag tänker!



<3

2010-04-13 @ 21:01:37
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0