jag lever

Bra jävla sliten efter helgen, dagarna flyter ihop i ett och timmarna av sömn är få.
Men jag vet att det började i fredags, jag cyklade upp till Fia vid tiotiden och vi gled vidare till stan.
En sväng förbi Tobbe och Adde, chillade där. Gled därifrån gladare och snurrigare än vanligt.
Då vet jag att klockan var sisådär 2 på natten, vi bestämde oss för att gå till mitt jobb. So we did.
Kom därifrån vid 4 och var brutalt hungriga, traskade de 3 km till Mcdonalds i stormväder.
Tröck i oss varsin Bigmac och chillade några timmar. Här hade vi tänkt ge upp och åka hem för att sova.
Men icke då, Klara och Fille hämtade oss på donken och så traskade vi hem till henne.
Spenderade morgonen och förmiddagen där för att vid 2 tiden gå ner på stan.
Stan hade inte mycket att erbjuda så i stället rörde vi oss vidare hem till Fias brorsa och lekte med bebisen.
För att sen till slut åka hem och få somna in.

Vaknade dock 4 timmar senare och bestämde mig för att cykla hem till mamma och spendera lite tid med henne.
Somnade många timmar senare för att sen vakna av att klockjäveln ringer, dags att gå till jobbet!
Levande död efter att ha jobbat tog jag cykeln och rullade hem i motvind.

Nu, till slut befinner jag mig här, i min säng och nu jävlar ska jag sova.
godnatt. 

Sofia klutten, fredags.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett tjoockt hjärta på helgen <3 !!

2010-04-11 @ 12:09:30
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0