It's stupid, so stupid..

Himla slapp dag.
men alla brudarna var upptagna på olika håll så det blev till att roa sig själv.
Har tittat på "the blind side" och "500 days of summer", den första kicked ass!

Vid sjutiden blev jag alldeles för rastlös så jag tog cykeln på en tur.
Att de regnade gjorde faktiskt inte ett skit. Bra jävla nödvändig vända, rensade tankarna.
Fast till slut fick mamma komma och räddade mig ur mörkret.
Jag hade inte riktigt tänkt på den biten..

I morgon ska jag och Fia motionera oss och sedan fylla upp det vi tränade bort med lite sprit!
vankas partaj alltså.

slänger in en sån där gammal sommarbild på det, de slår väl aldrig fel!
midsommar 2008.  ett bra jävla händelserikt dygn.
Gick faktiskt igenom vad som egentligen hände den här kvällen för bara någon dag sen på en av våra promenader. Love you.



Kommentarer
Postat av: Fanny

the blind side äääger så jävla bra!

2010-04-09 @ 14:41:52
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0