how to train you dragon

vi drog en grov back in the days och tog moppen på en tur i morse!
de 4 km från mig till Fia var fan det läskigaste I've ever done..
hur fan vågade jag åka i stan förut?! :o
Well nu står den här och jag tänker fan inte köra hem den igen.
jävla dödsmaskin.

Ikväll blir det jobb, en bio innan bara för att vi kan.
draktränaren blir det ikväll, hört att den ska va bra.
Synd bara att man antingen får kolla engelsk och otextad eller svenskt tal.

Eftersom jag kollar på bio så sjukt mycket i och med mitt jobb kanske jag ska börja recensera filmer här..
haha or not!   ni får bara veta om dom suger eller inte.

trashig tjej just nu,
ba ett av mina fans där på hörnet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0