becoming insane

Fast när precis allting suger så här jävla hårt så bryr jag mig inte.
Då är "Hw" ingenting jämfört med vad jag skulle kunna göra.


Mitt jobb tar bokstavligen talat död på mig.
Inte för att det är fysiskt jobbigt utan för att det tar mitt liv i från mig.
Det finns ingenting positivt med det här. Förutom cashen, men dom väger fan inte upp all kuk som det faktiskt suger. Jag hatar veckosluten, fredag & lördag kvällar ger mig ångest för jag vet att i morgon bitti är det dags att jobba. Låter som en jävla barnunge, jag fattar att resten av mitt liv ska se ut såhär. jobb , jobb & jobb.
Men äter det upp mig såhär på samma sätt då så kan jag lova att jag hellre lever på socbidrag i en dirty etta någostans i typ Borlänge.


Kommentarer
Postat av: siraien

fast i det normala livet har allt folk ledigt samtidigt! du jobbar nu då andra inte jobbar, så kommer det inte se ut sen, det vet du. så deppa inte för framtiden! du är cashens king nu, hur bra måste inte det kännas! :O jisses här har vi en avundsjuk jävel ska jag bara säga, har sökt jävla fan jobb 5 ggr denna vecka, non respons.. tack! och hallå :D ska vi datea imorgon ellleeer? du, jag, helal, en flaska vitt och lite räkor? saknar dig massssvis ,

yours truly, siraien.

2010-04-10 @ 01:00:36
Postat av: mica

förlåt för igår & kärlek för idag siri.

2010-04-11 @ 11:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0