you say it best when you say nothing at all

måndag avklarad, blev bara 2 lektioner för mig idag men de får räcka för en måndag, faktiskt.

Senare drog vi till Cupido & käkade , hade med oss Michis! :) , som nu joinat oss på frisör, fast dock i ettan. Iaf nu sitter jag här, nyduschad efter ett boxningspass och väntar på roast på berns, får vänta ett tag till alltså.
I morgon har vi produktföreläsning med Disp, så de kanske blir nice. lär iaf bli så att vi får sluta tidigare!

That´s a wrap .

me and my friend på vad som skulle kallas en BRA lektion.


( jag började skriva de här inlägget klockan 20.00 typ, så om nåt inte hänger i hop, som typ att jag ska vänta på roast på berns, så förstår ni/du/helal .. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0