I´m infected by the sound !

* Tisdag =  nästan onsdag, och alla vet att när de är onsdag så är de bara en dag till torsdag och på torsdag så är de ju nästan fredag !

* & de är ju fredag vi vill ha, eller helg iaf.
På fredag är de Bygdegårdsfest som gäller!
Gud vad bondigt de där lät, inge " Nu slår vi klackarna i taket " eller något ..
Utan helt enkelt AS-PARTY i en stor lokal.

* Sen blir de lördag, och då jävlar är de Kulturnatten!
Great tänker vi, sen kommer vi på . VAD FAN SKA VI GÖRA ?
Vi är för gamla för att hänga på stan och för unga för att komma in någonstans.
För 17-åringar är alltså kulturnatten HELT värdelös, för vi kommer ändå hamna på en hemmafest. Så de är alltså som vilken lördag som helst.

* Whatever, de som skulle komma fram var att "17 år" är ungefär lika kul som de låter.
Alltså, inte kul alls.




Letade efter en jävla bild på mig & mina tjejer tillsammans i mer än 15 min.
De finns ingen...
Så här är jag & 2 av MINA BRUDAR + 2 av "brudarna"


Kommentarer
Postat av: Anonym

men bruschan, nu är det ju faktiskt fredag. nu kan vi bara längta timmar :D

2009-09-11 @ 13:05:11
URL: http://device.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0