skuumt

planerna för fredagen hann ändras ett antal gånger, men till slut bestämde vi oss för att dra till Jelena!
ganska tomt på minnen från då, men I remember that we had a gooood time ;D

sen blev de lördag, Soran tog med mig och Helal på Poethry (stavas?) - grej :)
va 100 gånger så nice som de låter!
Sen drog vi en fet buffé på Dragon Palace just me and my baby.
Tillbaks till Knivsta och världens ovärdaste kväll.
slutade i Helals säng alldeles för tidigt för en lördagkväll, men mamma var nöjd (Y)haha
& Idag har jag hängt med Sofia, min poti.


om det ändå gick att beskriva, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Poti?

Är det ett eget ord?

Eller nåt annat språk?



I så fall: LÄÄÄR MIG!

För det lät coolt.



SV: Tack! =D

Nu tänker jag verkligen inte spruta mig. Även om det är lite underhållande att gå baklänges ibland. haha. tack för comment =)

2009-10-27 @ 22:31:46
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0