update

Tänkte berätta för mig så jag minns detta efter i morgon att jag hade jättekul igår tillsammans med mina tjejer, mina fyra dunderbar brudar som är bättre än allting annat!
Igår snackade vi bara skit och kollade på film ända tills vi somnade klockan 8 i morse.. FEST.

I dag så har jag gått alldeles för långt och åkt buss alldeles för länge.
Blev av med bankkortet också,
JAG VISSTE INTE ATT MAN INTE FICK SKRIVA FEL KOD FLER ÄN TRE GÅNGER!
så no money for now.

Sen så finns den där jävla människan som är så fucking sexig och så fucking rolig så jag inte vet vad jag tänker längre för han hamnar alltid med på ett hörn.
Diggar han tror jag. ehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0