två00nio

Tänkte svara på en sån dära lista för att sammafatta det gångna året:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag faktiskt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? minns inte att jag hade några, så nej.
3. Blev någon som du känner förälder i år? japp och fler bebisar är påväg från alla håll och kanter känns det som. bebisar har blivit lite av en trend.
4. Dog någon som stod dig nära? inte nära, men bekant.
5.Vilka länder besökte du? Ungern i sommras!  och på vägen dit, Danmark, Tyskland, slovakien.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? kärlek
7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? datum och jag går inte riktigt ihop, men det är absolut många händelser som har lämnat underbara minnen.
8. Vad var din största framgång 2009? jag har lärt mig väldigt mycket om jag säger så. Både om livet, om vänskap och om kärlek vilket jag ser som en framgång. Skolan definitivt, det har varit jobbigt och vissa stunder vill jag bara hoppa av. Men jag har slitit och det har gett resultat, så de är en stor framgång.
 9. Största misstaget? jag ångrar ingenting, det blir bäst så.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inget överdrivet vad jag kan minnas, lite förkylningar bara.
11. Bästa köpet? Oj, jag har absolut ingen aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol och nikotin kan jag tänka mig.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? hm, my immortal, sleeping to dream, superhuman, tracy chapmans låtar, hoffmaestro och många fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Trots att det här tillsammans med slutet av 2008 har varit den lyckligaste tiden i mitt liv så måste jag nog svara ledsnare, konstigt nog så är det faktiskt så.
16. Vad önskar du att du gjort mer? kanske visat lite mer uppskattning till min familj. Och definitivt spenderat mer tid med mina vänner utanför "tjejgänget".
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hm, tjurat. jag blir alldeles för lätt arg..
18. Hur tillbringar du julen? säkert som de flesta andra, med familjen! massa mat och massa paket.
19. Blev du kär i år? nej.
20. Favoritprogram på TV? greys anatomy !
21. Bästa filmen du sett i år? MJ-this is it & 2012 båda tillsammans med Helal hjärtat.  
22. Största musikaliska upptäckten? Hoffmaestro
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? åh gud va jag inte minns, så antagligen inte.
25. Något du önskade dig men inte fick? garanterat.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag minns verkligen inte.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? de finns det alltid, men det här året har varit dunderbart, speciellt sommaren.
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, ingen aning faktiskt, Dregen eller Rabih kanske?
31. Vem saknade du? Jossan, MIN pappa och min bror.
32. De bästa nya människorna du träffade? Paro.

flickor på bio, 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0