soulmate

Helal
detta är till dig
som ett försök till en förklaring

Det sitter en tavla på min väg som du gett mig, det står " Det är du och jag mot världen "
Och för mig väger de orden tungt, DU OCH JAG, JAG OCH DU.
Även fast vi faktiskt bara känt varandra i knappt 2 år så har du trängt dig in, rakt in i mitt hjärta och med all världens gläjde har jag tagit emot dig, rakt in, längst in. Ditt namn, din person, din oerhört vackra utsida, ditt skratt, dom där ögonen - ja varje liten detalj.
Vi kan varandra rakt igenom, därför att vi är densamma, fast ändå så jävla olika.
Det finns för få ord för att kunna förklara, för att ens försöka..
Men jag lovar, nej jag svär
jag ska dela varenda tår med dig
jag ska blöda varenda droppe blod med dig
jag ska dela varenda ångestattack med dig
jag ska vara sömnlös varenda natt med dig
jag ska göra allt som står i min makt för dig
Bara för att få dela mitt liv med dig.

Jag skiter i hela fucking världen så länge du står vid min sida


Kommentarer
Postat av: helal

åh min älskade ängel! jag älskar dig så mycket, det gåår inte att beskriva baby. jag blir helt galen! Du räddar mitt liv <3

2009-12-23 @ 01:15:09
URL: http://device.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0