Mica hatar

I kväll/I natt ska vi hata lite!

Jag hatar:
* När folk inte svarar på sms/samtal/msn
* Anna Anka
* När folk skickar youtube-klipp på msn
* När folk byter låt precis innan det bästa kommer
* Folk som går sakta framför än och man inte kan komma förbi
* osjälvständiga människor
* när man kommer på att man är kissnödig fast man ligger så skönt i sängen
* spotify-reklam
* Comviq-damen som talar om att du har för lite pengar
* När folk har hemligheter och säger "A" men inte "B"
* När man kommer på något brilliant, så glömmer man bort det innan man hann säga det
* Siris internetsladd
* fördomar, fast jag är full av dom.

Där tog de slut for now.. Men det finns så otroligt mycket mer jag hatar.
Jag är en bitterfitta.


Btw, Förbjuden frukt.. MUMS!
det här kan bli spännande

Kommentarer
Postat av: kåt

bang bang! you shot me twice ;) haha

2010-01-02 @ 04:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0